Blog
W branży usługowej zawsze panuje duża konkurencja. Jeśli menedżer nie odpowiada wystarczająco szybko, mistrz źle strzyże, a lekarz spóźnia się na wizytę, klient szybko…
Read more
Według Invespcro, obecny klient ma 60-70% szans na dokonanie zakupu, podczas gdy potencjalny klient ma tylko 5-20% szans. Stali klienci są również o 50%…
Read more
Branża kosmetyczna powoli wychodzi z szoku spowodowanego serią kryzysów gospodarczych i finansowych w ostatnich latach. Klienci wracają z pracy zdalnej do biur, a na…
Read more
Wielu przedsiębiorców uważa, że jeśli firma jest mała, a z przepływem klientów radzi sobie kilku menedżerów, system CRM i automatyzacja pracy nie są konieczne….
Read more
Rola reklamy w sprzedaży Kompleksowa analityka jest katalizatorem sprzedaży i sposobem na rozpowszechnienie marki. Jednak nie każda kampania marketingowa przynosi rezultaty, a czasami przyczyny…
Read more
Po co studiu internetowemu system CRM Specyfika pracy studia internetowego polega na stałej interakcji z klientem. Na przykład w warsztacie stolarskim układ jest uzgadniany…
Read more
Dlaczego księgowy potrzebuje systemu CRM Wyobraź sobie firmę księgową, która prowadzi ręczną ewidencję klientów w arkuszach kalkulacyjnych Excel lub Google. We współdzielonych plikach menedżerowie…
Read more
Firma sprzątająca potrzebuje przejrzystej organizacji procesów biznesowych. System CRM jest w tym przypadku niezbędny, ponieważ zapewnia narzędzia do zarządzania i kontroli. Podpowiadamy, jak oprogramowanie…
Read more
Wprowadzenie Do 2025 r. narzędzia Kanban znacznie się rozwinęły, a ich szeroki zakres zastosowań pozwala sprostać różnorodnym wymaganiom w zakresie zarządzania projektami. Dzisiejsze narzędzia…
Read more