Wsparcie techniczne oraz informacyjne

Rozszerzenie funkcjonalności, rozwiązanie problemów technicznych z Twoim CRM.
Niezawodne wsparcie CRM Bitrix24 od profesjonalistów.

Wdrożenie nowych rozwiązań technicznych nie jest łatwym procesem, wymaga czasu i odpowiednich umiejętności. Rozumiemy to i dlatego oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne Bitrix24, aby przyspieszyć rozwój Twojego biznesu.

Co zapewniamy

Bitrix24 — pomoc i wsparcie na każdym etapie

Obsługa CRM przez nasz zespół pomoże Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z Twoim system Bitrix24.
Wykonujemy:

Ponadto zajmujemy się integracją systemu z pocztą, telefonią, kalendarzem, a także wszelkimi komunikatorami.

Obsługa CRM: problemy, które rozwiązujemy

Automatyzacja
Automatyzacja
W ramach wsparcia pomożemy Ci zautomatyzować wszystkie istniejące procesy biznesowe.
Szybkość działania
Szybkość działania
Obsługa CRM gwarantuje odpowiedź w ciągu 5 godzin. Szybkość reagowania naszego zespołu uzależniona jest od wybranej taryfy.

Twoje wsparcie — naszym celem

Obsługa CRM została stworzona w celu usunięcia błędów i wad systemu Bitrix24 oraz dostosowania i rozszerzenia produktu. Oferujemy pomoc techniczną i informacyjną na różnych poziomach:

Wsparcie techniczne Bitrix24 to świetnie przeszkolony zespół, który pomoże Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z CRM. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami — rozwiążemy Twój problem najszybciej jak to możliwe.

Bądź na bieżąco z najnowszymi innowacjami

Artykuły o najnowszych innowacjach i technologiach

Gotowy na kolejny krok?

Poproś o konsultację

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

Poproś o konsultację
Poznaj wszystkie usługi

Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.

Wszystkie usługi