Zbieraj informacje z wystaw i konferencji, prasy branżowej, ogłoszeń i katalogów. Wyszukaj nazwiska, numery telefonów, adresy pocztowe, adresy stron internetowych i e-maile kadry kierowniczej. Wprowadź te informacje do swojego systemu CRM.
Po zebraniu bazy klientów, oprogramowanie pomoże Ci je przetworzyć. Możesz łatwo znaleźć potrzebne dane.
Połącz swój system CRM z firmową stroną internetową, mediami społecznościowymi i komunikatorami.
Umieść na stronie formularz leadów - formularz do zbierania zgłoszeń lub zamówień, próśb o oddzwonienie lub pobranie, próśb o wsparcie. Odwołania zostaną automatycznie dodane do Twojego CRM jako nowe kontakty.
Dodaj nowe kontakty do swojej bazy klientów dzięki wiadomościom online z Vkontakte, Facebooka, Telegramu i czatu online Bitrix24.
Połącz swój system CRM z firmową stroną internetową, mediami społecznościowymi i komunikatorami.
Umieść na stronie formularz leadów - formularz do zbierania zgłoszeń lub zamówień, próśb o oddzwonienie lub pobranie, próśb o wsparcie. Odwołania zostaną automatycznie dodane do Twojego CRM jako nowe kontakty.
Dodaj nowe kontakty do swojej bazy klientów dzięki wiadomościom online z Vkontakte, Facebooka, Telegramu i czatu online Bitrix24.
Prowadź dokumentację klientów online, twórz i przeglądaj raporty w Bitrix24.
Uszereguj klientów według przychodów, częstotliwości zamówień, rentowności. Nie musisz budować skomplikowanych wykresów, aby zrozumieć obraz sprzedaży jako całości i zidentyfikować wąskie gardła. Bitrix24 będzie przetwarzać dane i samodzielnie budować lejek sprzedażowy.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.
Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.