Środki i wysiłki wydane na przyciągnięcie klientów nie powinny zostać zmarnowane. CRM pomaga przechowywać i przetwarzać wszystkie przychodzące zapytania: zamówienia, połączenia, zapytania ze strony internetowej.
Szybko przetwarzaj duże przepływy zamówień. Rozdzielaj leady i zamówienia między menedżerów według różnych parametrów: według kwoty zamówienia, według klientów, według statusu zamówienia.
Środki i wysiłki wydane na przyciągnięcie klientów nie powinny zostać zmarnowane. CRM pomaga przechowywać i przetwarzać wszystkie przychodzące zapytania: zamówienia, połączenia, zapytania ze strony internetowej.
Szybko przetwarzaj duże przepływy zamówień. Rozdzielaj leady i zamówienia między menedżerów według różnych parametrów: według kwoty zamówienia, według klientów, według statusu zamówienia.
Zamień przypadkowych klientów w lojalnych fanów. CRM pomaga dbać o klientów i zapewnić każdemu z nich najlepsze warunki i obsługę.
Możesz komunikować się z klientami wprost z CRM. Zadzwoń do nich bezpośrednio z Bitrix24 na ich telefon komórkowy lub stacjonarny.
Analizuj rozmowy telefoniczne. CRM automatycznie zapisuje wszystkie rozmowy telefoniczne w karcie klienta. Odsłuchaj nagrania i sprawdź, czy Twoi operatorzy komunikują się prawidłowo.
CRM pomaga uczynić pracę działu sprzedaży bardziej przejrzystą. Analiza lejka sprzedaży, kwot transakcji, kontroli płatności i innych parametrów pozwoli na ocenę efektywności całego działu sprzedaży i każdego pracownika osobiście.
Oceniaj efektywność menedżerów według ich osobistych KPI: liczba połączeń, przetworzonych leadów, opłaconych zamówień.
Tworzenie własnych raportów za pomocą kreatora raportów: dodawanie własnych pól podczas konfiguracji formularzy CRM.
CRM pomaga uczynić pracę działu sprzedaży bardziej przejrzystą. Analiza lejka sprzedaży, kwot transakcji, kontroli płatności i innych parametrów pozwoli na ocenę efektywności całego działu sprzedaży i każdego pracownika osobiście.
Oceniaj efektywność menedżerów według ich osobistych KPI: liczba połączeń, przetworzonych leadów, opłaconych zamówień.
Tworzenie własnych raportów za pomocą kreatora raportów: dodawanie własnych pól podczas konfiguracji formularzy CRM.
Zgodność z wszystkimi większymi systemami płatności
Aby zapłacić za zamówienie w sklepie, klient musi po prostu wejść w link i wybrać odpowiednią metodę płatności – kartą bankową, Apple Pay, Google Pay, gotówką dla kuriera itp.
Możesz dokonać dostawy bezpośrednio z transakcji i dołączyć ją do końcowego czeku za pomocą kilku kliknięć. Nasz sklep CRM jest zintegrowany z usługami Uber i Lyft. Możesz śledzić status dostawy i w razie potrzeby skontaktować się z dyspozytorem, kurierem lub klientem.
Możesz dokonać dostawy bezpośrednio z transakcji i dołączyć ją do końcowego czeku za pomocą kilku kliknięć. Nasz sklep CRM jest zintegrowany z usługami Uber i Lyft. Możesz śledzić status dostawy i w razie potrzeby skontaktować się z dyspozytorem, kurierem lub klientem.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.
Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.