Kategoria
Klient
Firma pomaga w zatrudnieniu i dokumentacji dla osób przyjeżdżających do pracy w kraju z zagranicy.
Kategoria
Klient
Firma pomaga w zatrudnieniu i dokumentacji dla osób przyjeżdżających do pracy w kraju z zagranicy.
Na podstawie tych danych utworzyliśmy w CRM trzy lejki o tej samej nazwie. W przypadku, gdy na różnych etapach następuje zmiana odpowiedzialnego menedżera, wyznaczane są zadania lub deali automatycznie przechodzą przez lejek zgodnie z warunkami zapisanymi w systemie.
Np. otrzymane maile lub wynik rozmowy zaznaczony przez menedżera w karcie transakcji.
Dla wygody kadry stworzono osobny lejek, w którym oficjalny proces zatrudnienia podzielony jest na etapy.
Aby pomóc odpowiedzialnemu menedżerowi, zadania są automatycznie ustawiane na każdym etapie.
Dzięki temu menedżer nie może zignorować postawionych zadań i nie zapomni o obowiązkowych działaniach na każdym etapie.
Stworzyliśmy system do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w narzędziu o nazwie listy.
Zdjęcia osoby poszukującej pracy, skany dowodów osobistych, paszportów, umów i tak dalej.
System z wyprzedzeniem powiadamia odpowiedzialnego pracownika o zbliżającym się terminie ważności dokumentu i konieczności jego aktualizacji. W ten sposób firma aktualizuje całą dokumentację pracowniczą.
Dla koordynatorów, którzy nadzorują pracowników, spotykają, rozliczają i instruują ich w procesie współpracy z agencją, stworzyliśmy w CRM lejek dla koordynatorów do monitorowania procesu zatrudnienia.
Na każdym etapie system wymaga zaznaczenia ważnych wydarzeń, kontroli przyjazdu i zakwaterowania, dostępności w miejscu pracy i innych niezbędnych informacji.
Mając przynajmniej jedną z tych kart i lejek, można już dość skutecznie kontrolować proces rekrutacji. Ale trzeba przyznać, że wyjście kandydata to nie koniec procesu, bo adaptacja pracownika w firmie następuje po jego rejestracji.
Tu z pomocą przyszły “tunele sprzedażowe”, w których transakcje są ze sobą powiązane. W wyniku stałego działania klient nie czuje się opuszczony przez menedżera.
Wszyscy pracownicy przeszli dwudniowe szkolenie z obsługi nieszablonowych narzędzi Bitrix24 oraz otrzymali odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dotyczące możliwości przeniesienia swoich codziennych operacji i obowiązków na istniejącą funkcjonalność portalu.
Obie sesje szkoleniowe zostały nagrane na wideo z zapisem ekranu i przekazane klientowi na wypadek konieczności przeszkolenia nowych pracowników.
wystarczyło na zwrot inwestycji we wdrożenie Bitrix24.
Konwersja wzrosła, ponieważ nie zapomina się już o klientach, a każdy nowy klient otrzymuje szybkie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dzięki połączeniu otwartych kanałów Bitrix24.
Pomyśl, czy stać Cię na:
A czy pamiętasz takie przysłowie - oszczędny płaci dwa razy?
Przecież każdy koszt w biznesie jest inwestycją, w tym przypadku wystarczy już kilka miesięcy, żebyś zobaczył jak ona się zwraca i zaczyna przynosić za każdym razem więcej pieniędzy!
Jednak tutaj nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o czas - to także inwestycja w niego, ponieważ praca z Bitrix24 przyspiesza tempo działania wielokrotnie!
Na pewno nie zajmie to dłużej, niż kontynuowanie pracy w dotychczasowy mało efektywny sposób.
No przecież nie byłoby Cię tutaj, jak wszystko działałoby tak, jak należy.
Czas wdrożenia zależy od wielkości Twojej firmy i potrzeb.
Działamy jak najszybciej, ale w żadnym razie nie kosztem jakości.
W naszym zespole pracują eksperci w swojej dziedzinie, którzy wykonują wszystkie prace w ustalonych wcześniej terminach.
Przed rozpoczęciem pracy z nami będziesz mieć jasne wyobrażenie o czasie, jaki należy przewidzieć.
Jesteśmy właśnie po to, aby pomóc Ci łatwo i bez stresu wdrożyć Bitrix24!
Nasza firma jest jedynym akredytowanym centrum szkoleniowym na terenie Polski, więc po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje też imienny certyfikat znajomości systemu.
Przeprowadzamy szkolenia online/offline - w zależności od okoliczności i potrzeb każdego klienta.
Do tego wspieramy naszych klientów podczas wdrażania i nawet chwilę po
A skąd go weźmiesz więcej?
Ucieka ci każda sekunda, minuta i godzina, którą spędzasz, robiąc coś, co inni już dawno delegowali systemowi!
A gdybyś tak zamiast tego mógł spędzić czas z rodziną, albo na wypoczynku, albo na generowaniu nowych pomysłów dla swojego biznesu?
Artykuły o najnowszych innowacjach i technologiach
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.
Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.