Wdrożenie CRM w firmie rekrutacyjnej

Informacje o projekcie

Kategoria

Wdrożenie CRM

Klient

Agencja rekrutacyjna

Firma pomaga w zatrudnieniu i dokumentacji dla osób przyjeżdżających do pracy w kraju z zagranicy.

Co było nie tak:

  1. Każda sprawa wymaga osobnego kompletu dokumentów i to dość obszernych (zdjęcia, zaświadczenia, oświadczenia, umowy itp.). Wszystkie one były przechowywane w domenie publicznej na platformie chmurowej bez większej nawigacji. Trudno jest wyszukać wszystkie dokumenty dla konkretnej osoby, a bezpieczeństwo dostępu jest problemem.
  2. Sam proces gromadzenia dokumentów jest długi, angażuje kilka odpowiedzialnych osób, ale jest raczej jednowymiarowy. Bez automatyzacji niektóre ważne kroki i działania są “zapominane”, co jest odkrywane później i wymaga dodatkowego wysiłku, aby poprawić błędy.

Cele:

Po przeprowadzeniu analizy biznesowej zidentyfikowaliśmy 3 główne procesy w firmie klienta, są to:​
Informacje o projekcie

Kategoria

Wdrożenie CRM

Klient

Agencja rekrutacyjna

Firma pomaga w zatrudnieniu i dokumentacji dla osób przyjeżdżających do pracy w kraju z zagranicy.

Automatyzacją zadań dla menedżerów projektów

Na podstawie tych danych utworzyliśmy w CRM trzy lejki o tej samej nazwie. W przypadku, gdy na różnych etapach następuje zmiana odpowiedzialnego menedżera, wyznaczane są zadania lub deali automatycznie przechodzą przez lejek zgodnie z warunkami zapisanymi w systemie.

Np. otrzymane maile lub wynik rozmowy zaznaczony przez menedżera w karcie transakcji.

Dla wygody kadry stworzono osobny lejek, w którym oficjalny proces zatrudnienia podzielony jest na etapy. 

Aby pomóc odpowiedzialnemu menedżerowi, zadania są automatycznie ustawiane na każdym etapie. 

Dzięki temu menedżer nie może zignorować postawionych zadań i nie zapomni o obowiązkowych działaniach na każdym etapie.

Dokumenty związane z pracownikami

Stworzyliśmy system do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w narzędziu o nazwie listy. 

  • Wszystkie dokumenty są przechowujemy w Listach:

Zdjęcia osoby poszukującej pracy, skany dowodów osobistych, paszportów, umów i tak dalej. 

  • Menadżeru wygodnie jest szukać potrzebnych mu plików, nigdzie się nie zgubią. Dostęp jest ograniczony. Same dokumenty mogą być edytowane bezpośrednio w Bitrix24.

System z wyprzedzeniem powiadamia odpowiedzialnego pracownika o zbliżającym się terminie ważności dokumentu i konieczności jego aktualizacji. W ten sposób firma aktualizuje całą dokumentację pracowniczą.

Dla koordynatorów

Dla koordynatorów, którzy nadzorują pracowników, spotykają, rozliczają i instruują ich w procesie współpracy z agencją,  stworzyliśmy w CRM lejek dla koordynatorów do monitorowania procesu zatrudnienia.

Na każdym etapie system wymaga zaznaczenia ważnych wydarzeń, kontroli przyjazdu i zakwaterowania, dostępności w miejscu pracy i innych niezbędnych informacji.

Mając przynajmniej jedną z tych kart i lejek, można już dość skutecznie kontrolować proces rekrutacji. Ale trzeba przyznać, że wyjście kandydata to nie koniec procesu, bo adaptacja pracownika w firmie następuje po jego rejestracji. 

Tu z pomocą przyszły “tunele sprzedażowe”, w których transakcje są ze sobą powiązane. W wyniku stałego działania klient nie czuje się opuszczony przez menedżera.

Wyniki realizacji

Procesy zarządzania są obecnie jasno ustrukturyzowane
Procesy zarządzania są obecnie jasno ustrukturyzowane
Zbędne czynności zostały wyeliminowane, a przydzielanie zadań i monitorowanie zostało zautomatyzowane. To znacznie ułatwia dzień pracy menedżera.
Pełna transparentność procesów
Pełna transparentność procesów
Szefowie działów i właściciel widzą, na jakim etapie są transakcje i kto jest za nie odpowiedzialny i mogą szybko wpłynąć na sytuację.
Scentralizowany System Dokumentacji
Scentralizowany System Dokumentacji
Wszystkie dokumenty są zebrane w jednym miejscu i ustawione są filtry ułatwiające ich wyszukiwanie.

Wszyscy pracownicy przeszli dwudniowe szkolenie z obsługi nieszablonowych narzędzi Bitrix24 oraz otrzymali odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dotyczące możliwości przeniesienia swoich codziennych operacji i obowiązków na istniejącą funkcjonalność portalu. 

Obie sesje szkoleniowe zostały nagrane na wideo z zapisem ekranu i przekazane klientowi na wypadek konieczności przeszkolenia nowych pracowników.

3 miesięcy

wystarczyło na zwrot inwestycji we wdrożenie Bitrix24.

Konwersja wzrosła, ponieważ nie zapomina się już o klientach, a każdy nowy klient otrzymuje szybkie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dzięki połączeniu otwartych kanałów Bitrix24.

To zbyt wiele kosztuje, nie stać mnie

Pomyśl, czy stać Cię na:

  • siedzenie w papierach i wbijanie danych do Excela?
  • manualną analizę, która może być zautomatyzowana?
  • opłacenie czasu swoich pracowników, które kosztem robienia rzeczy rutynowych tracą nowych klientów?

A czy pamiętasz takie przysłowie - oszczędny płaci dwa razy? 

Przecież każdy koszt w biznesie jest inwestycją, w tym przypadku wystarczy już kilka miesięcy, żebyś zobaczył jak ona się zwraca i zaczyna przynosić za każdym razem więcej pieniędzy!

Jednak tutaj nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o czas - to także inwestycja w niego, ponieważ praca z Bitrix24 przyspiesza tempo działania wielokrotnie!

Ale to całe wdrożenie to taki długi proces…

Na pewno nie zajmie to dłużejniż kontynuowanie pracy w dotychczasowy mało efektywny sposób.

No przecież nie byłoby Cię tutaj, jak wszystko działałoby tak, jak należy.

Czas wdrożenia zależy od wielkości Twojej firmy i potrzeb.

Działamy jak najszybciej, ale w żadnym razie nie kosztem jakości. 

W naszym zespole pracują eksperci w swojej dziedzinie, którzy wykonują wszystkie prace w ustalonych wcześniej terminach. 

Przed rozpoczęciem pracy z nami będziesz mieć jasne wyobrażenie o czasie, jaki należy przewidzieć

Wdrożenie CRMu jest skomplikowane nawet dla mnie, a co na to moje pracownicy??

Jesteśmy właśnie po to, aby pomóc Ci łatwo i bez stresu wdrożyć Bitrix24!

Nasza firma jest  jedynym akredytowanym centrum szkoleniowym na terenie Polski, więc po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje też imienny certyfikat znajomości systemu.

Przeprowadzamy szkolenia online/offline - w zależności od okoliczności i potrzeb każdego klienta.

Do tego wspieramy naszych klientów podczas wdrażania i nawet chwilę po 🙂 

No to pomyślę, potrzebuję więcej czasu

A skąd go weźmiesz więcej?

Ucieka ci każda sekunda, minuta i godzina, którą spędzasz, robiąc coś, co inni już dawno delegowali systemowi!

A gdybyś tak zamiast tego mógł spędzić czas z rodziną, albo na wypoczynku, albo na generowaniu nowych pomysłów dla swojego biznesu?

Chcesz podziękować Sobie już za kilka miesięcy?

Nasze certyfikaty

Opinie

    Nie przegap okazji






    Bądź na bieżąco z najnowszymi innowacjami.

    Artykuły o najnowszych innowacjach i technologiach

    Gotowy na kolejny krok?

    Poproś o konsultację

    Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

    Poproś o konsultację
    Poznaj wszystkie usługi

    Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.

    Wszystkie usługi