Wdrożenie CRM dla centrum wizowego

Informacje o projekcie

Kategoria

Wdrożenie CRM

Klient

Centrum wizowy

VisaGo, działająca od 2017 roku, stała się liderem usług wizowych na Białorusi obsługując ponad 5000 klientów i obecnie oferuje również usługi legalizacyjne w Polsce.

Potrzeba wdrożenia

Przed wdrożeniem Bitrix24 używano amoCRM, ale jego funkcjonalność nie była wystarczająca do pełnej pracy, na przykład: automatyczne przypomnienia kierownika o wygaśnięciu wizy, synchronizacja kalendarzy, brak możliwości wysyłania automatycznych SMS-ów do klienta itp. Zdecydowano się na Bitrix24 ze względu na zestaw możliwych narzędzi do automatyzacji i gotowe integracje.

Informacje o projekcie

Kategoria

Wdrożenie CRM

Klient

Centrum wizowy

VisaGo, działająca od 2017 roku, stała się liderem usług wizowych na Białorusi obsługując ponad 5000 klientów i obecnie oferuje również usługi legalizacyjne w Polsce.

Krok 1: Audyt procesów biznesowych w firmie

W pierwszym etapie przeprowadzono szczegółowy audyt procesów biznesowych firmy oraz procedur działu sprzedaży dotyczących kontaktów z potencjalnymi i obecnymi klientami.

Spotkanie zaowocowało opracowaniem zakresu wymagań i obowiązków dotyczących utworzenia Bitrix24.

Pierwszą rzeczą, jaką należało zrobić, było rozwiązanie problemów działu sprzedaży w zakresie szybkiej komunikacji z klientami.

Zadania:

Krok 2: Konfiguracja funkcjonalności Bitrix24

  • Zarejestrowanie portalu Bitrix24
  • Konfigurowanie CRM (Kierunki, Etapy, Karty)
  • Tworzenie formularzy CRM do umieszczenia na stronie internetowej klienta
  • Konfigurowanie integracji z serwisami Viber, Telegram, Instagram, Facebook
  • Zautomatyzowane odpowiedzi w otwartych kanałach komunikacji

Etap 3: Szkolenie i wsparcie techniczne

Podczas szczegółowego szkolenia kierownik projektu z firmy wyjaśnił i zademonstrował podstawowe funkcje Bitrix 24 oraz przedstawił najczęstsze scenariusze pracy z systemem CRM.

Po zakończeniu szkolenia dział wsparcia technicznego przez miesiąc odpowiadał na wszystkie pytania klientów dotyczące skonfigurowanych funkcji systemu.

Chociaż początkowe wdrożenie nie obejmowało pełnej funkcjonalności Bitrix24, klient może łatwo skalować i wdrażać nowe narzędzia.

Wyniki realizacji

Skierowanie przychodzącego leada do dostępnego pracownika
Skierowanie przychodzącego leada do dostępnego pracownika
Rejestrowanie zamówienia i wszystkich szczegółów w karcie klienta podczas komunikowania się z klientem za pośrednictwem linii otwartych
Rejestrowanie zamówienia i wszystkich szczegółów w karcie klienta podczas komunikowania się z klientem za pośrednictwem linii otwartych
Przydzielanie klientów do odpowiedzialnych pracowników
Przydzielanie klientów do odpowiedzialnych pracowników
Monitorowanie kierowników przez ich przełożonych w zakresie terminowości ich pracy
Monitorowanie kierowników przez ich przełożonych w zakresie terminowości ich pracy
Lepsza realizacja zamówień
Lepsza realizacja zamówień
Wzrost zysków przedsiębiorstwa
Wzrost zysków przedsiębiorstwa

W rezultacie stworzono bazę klientów do dalszej segmentacji i zwiększono powtarzalność sprzedaży dzięki prowadzeniu historii interakcji z każdym z klientów.
Dzięki połączeniu wszystkich kanałów komunikacyjnych w bitrix24 menedżer komunikuje się z klientem z jednego miejsca, nie tracąc czasu na korzystanie z różnych środków komunikacji.

To zbyt wiele kosztuje, nie stać mnie

Pomyśl, czy stać Cię na:

  • siedzenie w papierach i wbijanie danych do Excela?
  • manualną analizę, która może być zautomatyzowana?
  • opłacenie czasu swoich pracowników, które kosztem robienia rzeczy rutynowych tracą nowych klientów?

A czy pamiętasz takie przysłowie - oszczędny płaci dwa razy? 

Przecież każdy koszt w biznesie jest inwestycją, w tym przypadku wystarczy już kilka miesięcy, żebyś zobaczył jak ona się zwraca i zaczyna przynosić za każdym razem więcej pieniędzy!

Jednak tutaj nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o czas - to także inwestycja w niego, ponieważ praca z Bitrix24 przyspiesza tempo działania wielokrotnie!

Ale to całe wdrożenie to taki długi proces…

Na pewno nie zajmie to dłużejniż kontynuowanie pracy w dotychczasowy mało efektywny sposób.

No przecież nie byłoby Cię tutaj, jak wszystko działałoby tak, jak należy.

Czas wdrożenia zależy od wielkości Twojej firmy i potrzeb.

Działamy jak najszybciej, ale w żadnym razie nie kosztem jakości. 

W naszym zespole pracują eksperci w swojej dziedzinie, którzy wykonują wszystkie prace w ustalonych wcześniej terminach. 

Przed rozpoczęciem pracy z nami będziesz mieć jasne wyobrażenie o czasie, jaki należy przewidzieć

Wdrożenie CRMu jest skomplikowane nawet dla mnie, a co na to moje pracownicy??

Jesteśmy właśnie po to, aby pomóc Ci łatwo i bez stresu wdrożyć Bitrix24!

Nasza firma jest  jedynym akredytowanym centrum szkoleniowym na terenie Polski, więc po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje też imienny certyfikat znajomości systemu.

Przeprowadzamy szkolenia online/offline - w zależności od okoliczności i potrzeb każdego klienta.

Do tego wspieramy naszych klientów podczas wdrażania i nawet chwilę po 🙂 

No to pomyślę, potrzebuję więcej czasu

A skąd go weźmiesz więcej?

Ucieka ci każda sekunda, minuta i godzina, którą spędzasz, robiąc coś, co inni już dawno delegowali systemowi!

A gdybyś tak zamiast tego mógł spędzić czas z rodziną, albo na wypoczynku, albo na generowaniu nowych pomysłów dla swojego biznesu?

Chcesz podziękować Sobie już za kilka miesięcy?

Nasze certyfikaty

Opinie

    Nie przegap okazji






    Bądź na bieżąco z najnowszymi innowacjami.

    Artykuły o najnowszych innowacjach i technologiach

    Gotowy na kolejny krok?

    Poproś o konsultację

    Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

    Poproś o konsultację
    Poznaj wszystkie usługi

    Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.

    Wszystkie usługi