CRM dla firm usługowych

Branża usługowa zależy całkowicie od interakcji z klientem.
Dlatego ważne jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz wdrożenie narzędzi marketingowych,
które pozwolą przyciągnąć nowych klientów i zatrzymać stałych.

Program do prowadzenia serwisu Bitrix24 ułatwia organizację biznesu.

Szczegółowy raport o każdym kliencie

Zachowaj całą historię interakcji z klientem, kiedy klient skontaktuje się z Tobą ponownie – informacje zostaną automatycznie zaktualizowane. Żadne zamówienie nie jest tracone, a wszystkie dane klienta są przechowywane w celu dalszego przetwarzania.

 

Niezależnie od kanału komunikacji, zamówienie jest rejestrowane w CRM i przekazywane do realizacji menedżerom.

Harmonogram wydarzeń

Program planowania spraw, zadań i czasu w dzisiejszym środowisku jest koniecznością, aby skutecznie zarządzać i kontrolować wszystkie procesy.

 

Kierownik może śledzić pracę nawet wtedy, gdy nie jest w biurze, dzięki dostępowi online.

Harmonogram wydarzeń

Program planowania spraw, zadań i czasu w dzisiejszym środowisku jest koniecznością, aby skutecznie zarządzać i kontrolować wszystkie procesy.

 

Kierownik może śledzić pracę nawet wtedy, gdy nie jest w biurze, dzięki dostępowi online.

Rozliczenie sprzedaży i lejek sprzedażowy

CRM Bitrix24 dla usług pomaga skonfigurować lejek sprzedażowy. Dzięki temu można łatwo śledzić zapotrzebowanie na usługi, wydajność pracowników itp.

Akty wykonanych prac i akty uzgadniania

CRM Bitrix24 umożliwia tworzenie, edycję, wyszukiwanie i drukowanie aktów wykonanych prac.

 

Narzędzia systemu pozwalają na przetwarzanie plików w wewnętrznym edytorze oraz szybkie tworzenie nowych dokumentów poprzez wypełnianie szablonów danymi z pól customowych w CRM-kartach.

Akty wykonanych prac i akty uzgadniania

CRM Bitrix24 umożliwia tworzenie, edycję, wyszukiwanie i drukowanie aktów wykonanych prac.

 

Narzędzia systemu pozwalają na przetwarzanie plików w wewnętrznym edytorze oraz szybkie tworzenie nowych dokumentów poprzez wypełnianie szablonów danymi z pól customowych w CRM-kartach.

Integracja z pocztą, telefonią i innymi środkami komunikacji

Efektywność systemu CRM zapewnia integracja z Twoim oprogramowaniem komunikacyjnym i firmowym.

 

Integracja ze stroną internetową pozwoli na przechwytywanie zamówień klientów i automatyczne wprowadzanie ich do CRM – co oznacza, że nie stracisz żadnych klientów ze strony internetowej. Integracja z pocztą elektroniczną i telefonią IP pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń oraz odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio przez interfejs CRM.

Ustalanie celów i wskaźników KPI

CRM pozwala na wyznaczanie celów dla pracowników i śledzenie ich realizacji. Kierownik wybiera rodzaj celu (liczba zimnych rozmów, liczba odbytych spotkań, ilość wygranych transakcji itp.) oraz standard jego osiągnięcia.

Ustalanie celów i wskaźników KPI

CRM pozwala na wyznaczanie celów dla pracowników i śledzenie ich realizacji. Kierownik wybiera rodzaj celu (liczba zimnych rozmów, liczba odbytych spotkań, ilość wygranych transakcji itp.) oraz standard jego osiągnięcia.

Bądź na bieżąco z najnowszymi innowacjami

Artykuły o najnowszych innowacjach i technologiach

Gotowy na kolejny krok?

Poproś o konsultację

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz indywidualnych rozwiązań, skontaktuj się z nami. Nasz zespół chętnie pomoże dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

Poproś o konsultację
Poznaj wszystkie usługi

Zaraz po zapoznaniu się z naszą ofertą, zachęcamy do odkrycia pełnej gamy usług. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie dostępne rozwiązania, które wspierają rozwój Twojego biznesu.

Wszystkie usługi