Wprowadzenie Doświadczenie klienta (CX) stało się krytycznym elementem, który może zadecydować o sukcesie firmy w szybko zmieniającym się krajobrazie biznesowym. Podnoszenie satysfakcji klientów za…
Read more
Wprowadzenie W dzisiejszym hiperkonkurencyjnym krajobrazie biznesowym maksymalizacja ROI dzięki automatyzacji CRM stała się kluczowym celem organizacji dążących do zwiększenia wydajności operacyjnej i poprawy zaangażowania…
Read more
WhatsApp to wygodne narzędzie do komunikacji z przyjaciółmi i rodziną, a od niedawna także z firmami i klientami. Wystarczy połączyć konto ze swoją stroną…
Read more
Wprowadzenie Dzisiejsi konsumenci oczekują płynnych doświadczeń na wielu platformach, niezależnie od tego, czy wchodzą w interakcje za pośrednictwem mediów społecznościowych, poczty elektronicznej, czy osobiście…
Read more
Wprowadzenie Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) stały się niezbędnymi narzędziami dla firm, które chcą poprawić interakcje z klientami, zoptymalizować procesy i ostatecznie pobudzić…
Read more
Sektor mieszkalnictwa i usług komunalnych jest usługą dla ludzi Bez ciepła, wody, światła nie ma życia w mieszkaniu. Dlatego, gdy coś się zepsuje, ważne…
Read more
Wprowadzenie W logistyce ważne jest zbudowanie wydajnego systemu pracy i ograniczenie wpływu czynnika ludzkiego. Jednak bez automatyzacji procesów biznesowych trudno jest poprawić jakość usług…
Read more
Wprowadzenie CRM dla call center są potrzebne do zbierania zamówień, sprzedaży produktów i odpowiadania na pytania klientów. Zazwyczaj jest to cały dział. Firmy poświęcają…
Read more
Wprowadzenie Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) stały się niezbędnymi narzędziami dla firm, które chcą budować silne więzi ze swoimi klientami w stale zmieniającym…
Read more
Wprowadzenie W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu strategie utrzymania klientów stały się najwyższym priorytetem dla firm, które chcą nie tylko przetrwać, ale także prosperować. Liderzy…
Read more